Главная Гарантійні зобов'язання
1. Умови гарантії; Для гарантійного обслуговування потрібно мати:
  • гарантійний талон із зазначенням заводського номеру Виробу, дати продажу, підписом продавця і штампом торгівельної організації; (гарантійний талон без підпису споживача, його прізвища, ім’я та по-батькові не є дійсним)
  • фіскальний касовий чек, або видаткову накладну; 

1.1. Виріб, у гарантійний ремонт здається в повній комплектації;

Умови гарантії не передбачають безоплатного чищення виробу та деталей перед ремонтом, а також періодичного обслуговування, діагностики, ремонту чи заміну запасних частин в зв`язку з їх нормальним природним зносом.

Таке витратне обладнання, як ножі, ланцюги, шини бензопил, диски та ножі косарок, косильні голівки та інші аксесуари та гумові шнеки, інші шини, гусениці, трубки та інші гумові вироби; на редуктор мотокультиватора (мотоблока) і його складові частини: підшипники, сальники, вали, шестерні, зірочки, ланцюги, що пов'язано з нерівномірними навантаженнями, умовами експлуатації і наявністю змащення в корпусі редуктора; приводні ремені, амортизатори, мембрани карбюратора, гумові ущільнювачі; деталі, що відносяться до швидкозношуваних (вугільні щітки, поршневі кільця, сальник, втулки, ремені, шнури, поверхні тертя гальм та зчеплення, муфти зчеплення та їх деталі тощо; стартера, стрічки гальмові, повітряні та паливні фільтри, інші фільтри та запобіжники, лампі та свічки запалювання, троси газу, троси керування та шнури стартера; робочі рідини та мастильні матеріали; вироби, у яких відсутні серійні заводські номери на корпусі.

1.2. Умови гарантії не передбачають попадання сторонніх предметів до корпусу виробу, в корпус двигуна, в частини що труться, а також в зв`язку із природним зносом пильного ланцюга, ведучої зірочки, пильної шини, ріжучих частин кущорізів, газонокосарок, тримерів, мотокос та елементів натягу та кріплення ріжучих частин. Ремонт виробу із заміною цих частин може здійснюватися за бажанням Покупця за додаткову плату.

2. Гарантійний ремонт не виконується:

2.1. при відсутності гарантійного талону, якщо гарантійний талон належить іншому Виробу або при відсутності фіскального касового чеку;

2.2. невірної експлуатації (експлуатація без необхідного приладдя, додаткових пристроїв, тощо), перевантаженні Виробу, або у відмові проходження щорічного платного технічного огляду у уповноваженому сервісному центрі;

2.3. при використанні Виробу не за призначенням;

2.4. при обслуговані не уповноваженою гарантійною майстернею, спробі самостійного усунення дефекту (відкриванні гарантійного Виробу);

2.5. внесення будь-яких змін чи доповнень до конструкції Виробу;

2.6. знос Виробу в результаті його використання впродовж значного терміну; у випадку, коли повністю відпрацьований ресурс деталі;

2.7. при наявності недоліків, які виникли в результаті дії третіх осіб, непереборної сили, а також в наслідок атмосферних або інших зовнішніх дій на Вироб, таких як дощ, сніг, підвищена вологість, нагрів, тощо;

2.8. сильному, як внутрішньому, так і зовнішньому забрудненні Виробу, іржі, при виході Виробу з ладу через коливання напруги в електромережі, при попаданні в середину Виробу рідин та сторонніх предметів, при пошкодженні Виробу в результаті неправильного транспортування або зберігання, механічних пошкодженнях корпуса, шнура та вилки.

У разі відмови з гарантійного обслуговування, сервісний центр зобов'язаний, по вимозі клієнта, надати акт технічної експертизи із зазначенням причин відмови.